Frieser Midt er en lokalforening under Dansk Frieser Forbund (DFF). Vi er en forening for alle frieser interesserede. Vi holder til i Midtjylland, men uanset hvem du er og hvor du bor eller hvilken hest du har, er du meget velkommen som medlem.

Foreningen arrangerer forskellige indslag i løbet af året for dig som medlem.

Du kan deltage i vores arrangementer uanset om du ejer en frieser hest eller ej.

Mange arrangementer tilbydes både uden hest og med andre hesteracer.

Foreningen har også Show Gruppen, som laver friesershow til arrangementer, markeder, dyrskuer, stævner m.v. rundt om i Jylland.

Du er velkommen til at være en del af Showgruppen. Det kræver dog en registreret KFPS frieser, for at deltage med hest.

Uden hest kan du altid være med.

Vi arbejder i Frieser midt for at tilbyde det bedste mulige for vores medlemmer. Dernæst arbejder vi for at fremme de ren avlede friesere. Vi bestræber os på at samarbejde bedst muligt med vores hoved forbund DFF og vores nabo lokalforeninger