Referat ekstra ordinær generalforsamling hos Frieser Midt 2021

Afholdt ved Stald Schwartz d 27/6-21

Referent: Nicoline Thestrup Valg Dirigent: Flemming Fynbo. Dagsorden: Der var ikke lavet en dagsorden til denne generalforsamling. Jeannette Nordentoft sagde velkommen til de 16 fremmødte. Situationen som er sket i Frieser Midts bestyrelse blev drøftet, og der kom mange gode forslag til hvordan man fremadrettet, undgår situationer som denne. Alle fremmødte var enige om, at vi alle i fællesskab skal løfte Frieser Midt. Det er vigtigt, at alle føler sig velkomne i foreningen.

Valg af bestyrelse: En gruppe på 7 personer stillede op til bestyrelsen: Maria M. Schaumann-Line Lillelund-Bianca N.Jørgensen-Pia Vestergaard-Susanne Henriksen Suppleanter: Nicoline Thestrup – Myrna Smedemark Disse 7 personer blev derefter valgt ind til ny bestyrelse af forsamlingen.

Konstituering af bestyrelsen blev efterfølgende: Formand: Susanne Henriksen Næstformand: Line Lillelund Kasser: Pia Vestergaard Sekretær : Bianca N. Jørgensen Aktivitets ansvarlig: Maria M. Schaumann Suppleant 1: Myrna Smedemark Suppleant 2: Nicoline Thestrup

Kategorier: Referater